Geen producten in de winkelwagen.
Wil je een product of een deel van je bestelling retour sturen? Dat kan eenvoudig met de retourservice van HorseFlex. Retourneer je bestelling in enkele stappen, maar let hierbij wel even op de volgende voorwaarden:
Wanneer je een artikel wilt retourneren kan je dit eenvoudig zelf doen via deze link: https://horseflex.shipping-portal.com/. Vul je postcode en het ordernummer of Track & Trace nummer in en retourneer je bestelling in enkele stappen! Let op: Heb je jouw product aangekocht via Bol.com of Amazon? Meld je retour dan ook aan via deze verkoopkanalen.
Vanaf het moment dat wij jouw order retour hebben ontvangen in ons magazijn hebben wij veertien werkdagen de tijd om de retour te verwerken. Zodra wij de retour hebben verwerkt kan het tot vijf werkdagen duren voordat je het aankoopbedrag hebt ontvangen op je rekening of dat je AfterPay of Klarna factuur is aangepast. Let op: wij werken samen met Mollie Payments. De restitutie die je op je rekening zal ontvangen, zal onder de naam van Mollie Payments zijn.
Pakketten die niet bezorgd kunnen worden, door de ontvanger geweigerd, of niet binnen 7 dagen worden opgehaald bij een Parcelshop, worden retour gestuurd naar HorseFlex. Voor deze wijze van retourneren worden de door ons gemaakte verzendkosten verrekend met het aankoopbedrag. Indien het pakket op normale wijze wordt ontvangen en vervolgens retour wordt verstuurd zijn de reguliere afspraken van toepassing.
Voor het retour zenden van een bestelling vragen we een bijdrage in de verzendkosten welke per land verschillend zijn. Hier zie je de kosten per land: Nederland € 6,00 – België € 8,80 – Duitsland € 9,10 – Frankrijk € 14,00 – Denemarken € 12,20 – Spanje € 18,50 – Portugal € 15,80 – Oostenrijk € 12,90 – Luxemburg € 11,80 – Polen € 14,80 – Hongarije € 14,80 – Slowakije € 14,50 – Slovenië € 19,50 – Bulgarije € 24,00 – Italië € 19,00 – Griekenland € 22,80 – Kroatië € 22,80 – Malta € 24,00 – Zwitserland retourneren is niet mogelijk.
Ik heb een klacht: Als je een klacht hebt over een product, bestelling, de levering of iets anders, neem dan altijd even contact op met ons. Wij zullen e.e.a. dan zo spoedig mogelijk proberen op te lossen. Bij een geschil bestaat de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC.
Schrijf je in en blijf op de hoogte van alle acties en nieuwtjes!