GRATIS levering vanaf Є30,-

GRATIS levering vanaf Є30,-

Veel gestelde vragen

Zit je met een vraag? Wij beantwoorden deze graag. Mocht je vraag er niet tussen staan, mail dan naar info@horseflex.nl

Producten

Waarom kiezen voor jullie producten?

In de wereld van dierensupplementen is het steeds lastiger om te begrijpen wat nu echt goed is voor jouw paard of hond en wanneer iets eigenlijk een valse belofte is.

Bij HorseFlex maken we graag het verschil en houden we het eerlijk en simpel. Zo vind je bij ons geen verstopte of moeilijk uit te spreken ingrediënten die niets bijdragen aan het product, vulstoffen of toegevoegde suikers, chemicaliën, kleur, geur- en/of smaakstoffen.

Hierdoor vind je in onze webshop betaalbare supplementen met pure, actieve ingrediënten van de allerhoogste kwaliteit die echt doen wat ze beloven. Niets meer en niets minder!

 

Wat bedoelen jullie met 100% natuurlijk?

Hiermee bedoelen we dat al onze producten op basis zijn van 100% natuurlijke ingrediënten. Geen verstopte of moeilijk uit te spreken ingrediënten, toegevoegde suikers, chemicaliën, synthetische kleur, geur- en smaakstoffen. Gewoon alleen wat goed is voor jouw paard of hond.

 

Hebben jullie ook navulverpakkingen?

Jazeker! Alle producten zijn ook te bestellen als navulverpakking. Je ontvangt het product dan in een hersluitbare zak, zodat je eenvoudig de pot of emmer die je al hebt van je vorige bestelling kan hergebruiken. Daarnaast kunnen we de navulverpakkingen in een kleinere doos verzenden zodat je nog minder afval hebt.

Alle navulzakken zijn gemaakt van LDPE folie. Dit materiaal is uitstekend te recyclen, dus je kan de lege navulzak bij je overige plastic afval gooien.

 

Geven jullie smaakgarantie?

We geven geen smaakgarantie op onze producten. Alles supplementen zijn volledig natuurlijk en zonder toevoeging zoals geur- en smaakstoffen, waardoor we geen invloed hebben op de smaak. Gelukkig worden vrijwel al onze producten goed gegeten. Kan je jouw paard of hond toch niet overtuigen? In onze blog geven we handige voertips voor wanneer een supplement niet gegeten wordt.

 

Mijn paard of hond wil het niet eten, wat nu?

Als een supplement niet gegeten wordt door jouw paard of hond, komt dit meestal niet doordat ze het vies vinden maar moeten ze simpelweg even wennen aan de nieuwe smaak en/of geur.

Is jouw paard of hond een kieskeurige eter? Dan raden we aan om bij een nieuw supplement te beginnen met een lagere dosering. Wanneer je de dosering langzaam opbouwt helpt dat vaak om je paard of hond te laten wennen aan de smaak en/of geur. Bij je paard kun je het poeder ook mengen met wat olie door de slobber of muesli. Bij je hond kun je het eventueel mengen door een beetje natvoer. Voor meer voertips en tricks lees je onze blog.

Kun je jouw paard of hond na de tips nog steeds niet overtuigen? Neem gerust contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

 

Bevatten jullie producten suiker?

Nee! Al onze producten zijn 100% vrij van toegevoegde suikers in welke vorm dan ook.

 

Zijn jullie producten dopingvrij?

Bijna al onze producten zijn dopingvrij.

Er zijn echter enkele uitzonderingen. Duivelsklauw staat op de dopinglijst en raden we af te geven aan wedstrijdpaarden. Ook wordt het gebruik afgeraden bij drachtige merries. Naast duivelsklauw, kunnen ook Valeriaan en Wilgenbast mogelijk positief testen. We adviseren minimaal 48 uur voor de wedstrijd te stoppen met deze supplementen. Om er zeker van te zijn dat een supplement geschikt is voor jouw paard, raden we aan altijd voor gebruik het etiket te lezen.

Ik geef al een product aan mijn paard, kan ik het ook aan mijn hond geven?

Ja, dat kan! Gebruik je al een product voor jouw paard en wil je dit ook graag aan je hond geven, neem dan even contact met ons op voor de juiste dosering.

Mag ik meerdere supplementen tegelijk geven?

Ja! Dit heeft geen negatief effect. Let wel op bij supplementen waar hetzelfde ingrediënt in zit. Wanneer je supplementen geeft die dezelfde stoffen bevatten, zou het kunnen dat je een dubbele dosis geeft. Lees daarom de ingrediëntenlijst en controleer op overlappingen.

Mijn supplement ziet er anders uit dan normaal. Hoe kan dit?

Al onze supplementen zijn 100% natuurlijk. Doordat het een natuurproduct is, kunnen de batches in kleur, structuur en geur verschillen. Dit kan komen door bijvoorbeeld het jaargetijde waarin de kruiden geoogst zijn of door veranderende weersomstandigheden. De werkzaamheid blijft gelijk en je kan het supplement met een gerust hart aan jouw paard geven.

Zitten er maatschepjes bij alle producten?

Ja, je ontvangt bij alle producten maatschepjes. Bij alle originele verpakkingen vind je een maatschepje in de pot of emmer. Soms kan deze door het transport in het poeder gezakt zijn. Heb je een navulverpakking besteld? Dan zit het maatschepje los in de doos bij je bestelling. Heb je echt geen maatschepje kunnen vinden bij je bestelling? Neem dan even contact op met ons op via de mail: info@horseflex.nl

Bestellingen en leveringen

Wat is de levertijd van een bestelling?

Wanneer je op een werkdag voor 15.00 besteld en betaald, wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden! Binnen Nederland en België verzenden we met PostNL, daarbuiten wordt alles verzonden met DHL. Zodra je bestelling gereed staat voor verzending ontvang je per mail een track & trace code, zo ben je altijd op de hoogte van waar de bestelling zich bevind. Heb je toch nog een vraag over de verzending? Stuur dan een mail naar productie@horseflex.nl

 

Levertijden bestelling binnen Nederland*

• Ma t/m do vóór 15.00 uur besteld en betaald > Levering doorgaans de volgende werkdag.
• Vrijdag vóór 15.00 uur besteld en betaald > Levering doorgaans op zaterdag.
• Vrijdag na 15.00 uur besteld en betaald > Levering doorgaans op dinsdag.

*Verzending buiten Nederland kunnen een langere doorlooptijd hebben.

 

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt bestellen via onze webshop door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelmand. Daarna kun je via de winkelmand de bestelling verder afronden en betalen.

Een bestelling kun je plaatsen als gast of wanneer je een account hebt kun je eerst inloggen.

Je kunt ook bestellen via info@horseflex.nl. Vervolgens ontvang je de factuur via je e-mail. Na ontvangst van je betaling sturen we je de producten op.

 

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, je rekent standaard af als gast.

Je kunt tijdens het afrekenen kiezen om je gegevens te bewaren voor een volgende bestelling.

 

Hoe kan ik een account aanmaken?

Tijdens het afronden van je bestelling kun je jouw gegevens bewaren voor een volgende bestelling. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een e-mail om je account te bevestigen en een wachtwoord aan te maken.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland, België & Luxemburg: Je betaald bij een bestelling boven de €30 geen verzendkosten. Bij bestellingen tot €30 zijn de verzendkosten €4,95.

Meer informatie over de verzending van je pakket vind op deze pagina.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Retourneren of ruilen is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Let hierbij op de gestelde voorwaarden, deze vind je op deze pagina.

Mijn pakket is volgens de track & trace bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat kan ik doen?

Staat er in de track & trace van PostNL dat je pakket is bezorgd, maar heb je nog niks ontvangen? Wat vervelend! Dit kan verschillende oorzaken hebben. Kijk hiervoor op deze PostNL pagina met extra informatie. Hier wordt uitgelegd waarom je pakket mogelijk nog niet bezorgd is en hoe je contact op kan nemen met PostNL.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt in onze webshop betalen met: iDEAL, Riverty, Creditcard, Bancontact, Paypal, KBC/BCB, Sofort en via overboeking.

Lees hier meer over de betaalmogelijkheden.

 

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja dit kan, hiervoor kies je dan de betaaloptie Riverty tijdens het afronden van je bestelling. Deze optie is alleen mogelijk binnen Nederland.

 

Hoe werkt een betaling via Riverty?

Wanneer je kiest voor een betaling via Riverty, betaal je pas zodra je bestelling is geleverd. Je ontvangt dan van Riverty een betaaloverzicht per e-mail. Deze kun je direct via de betaalknop in de e-mail of binnen 14 dagen voldoen. Dat is zorgeloos online winkelen zonder verplicht account.

 

Waar kan ik terecht voor vragen over mijn betaling via Riverty?

Wanneer je een vraag hebt over een betaling via Riverty kun je hierover contact opnemen met de klantenservice van Riverty. Wij kunnen i.v.m. de wet van de privacy jouw betaling niet inzien.

 

Ik heb geen factuur ontvangen of ben mijn factuur kwijt.

Je factuur wordt automatisch per mail meegestuurd als bijlage in de bestelbevestiging. Geen bestelbevestiging ontvangen? Controleer dan je spam folder.

Schrijf je in en blijf op de hoogte van alle acties en nieuwtjes!